fredag 4. mai 2012

Bevaringsverdig


Et annonsert bruktmarked seinere i år har gitt ei glimrende anledning til å rydde litt på loftet. Da jeg overtok min oldemors hus var det stort sett med alt innbo også, hvilket inkluderte masse nips og naps som passa bedre for damer på 90 enn piker på 25. Derfor pakka jeg ned banankasse på banankasse med ting som blei bytta ut med mitt eget.

Når man har over 100 kvadratmeter med mer eller mindre ubrukt loft er det ikke så ofte man føler behov for å rydde. Det er plass nok, for å si det sånn. Men nå var altså anledninga her, og med kategoriene kastes, gis bort og bevares har jeg redusert antall banankasser til det halve.

Disse tre fatene havna i kategorien bevares. Etter åtte år i banankasser har jeg fått et nytt syn på dem, så nå skal jeg finne plass til dem igjen. Min oldemor hadde dem i stua, men jeg tror det blir nye jaktmarker denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...