mandag 30. desember 2013

Snøen som falt i fjor


I adventa fjor la bloggtante Monica ut flere oppskrifter på heklede snykrystaller i sin krystallkalender. Til sammen hekla jeg 14 (eller var det 16) av krystallene, men så tok tida meg og jeg fikk dem ikke dampa og stiva før jul. Etter jul gjorde jeg dem imidlertid klar, men i år var problemet at jeg ikke kunne finne dem.


Det logiske ville jo vært å legge dem sammen med den andre julepynten, men der var det ikke så mye som et snyfnugg. Det nest mest logiske var antakelig handarbeidskurven, der de til slutt dukka opp i romjula. Her er de hengt opp på noen lerkekvister for felles avfotografering, men nå har de funnet plassen sin på juletreet. Der gjorde de seg godt - slike adventskalendre kan jeg like!

11 kommentarer:

  1. Nydelige snøfnugg. Hos deg er det kanskje hvitt ute,
    men her på østlandet er det bare grønt og holke ute.
    Så da er det fint med noen fine hvite heklefnugg å se på.
    Ønsker deg alt godt for 21014.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. Så flott det så ut! Nydelige snøkrystaller. :)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg funnet hekleinnleggene hennes fra ifjor og skal hekle noen jeg også.

    SvarSlett
  4. Å SÅ BRA DU FANT DEI
    SÅ FLOTTE
    FLINKE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Så fine snøkrystaller du har laget da , du er jammen flink ! Lerkekvister kan aldri bli feil og heller ikke de vakkre gammle porselen bollene du har der ! Godt nytt år til deg og dine ! Klem klem

    SvarSlett
  6. Flotte snøkrystaller....slike kan jeg like....har noen selv også som brukes hver jul....Godt nyttår til deg med den flotte bloggen...:)

    SvarSlett
  7. Så fint at du fant inspirasjon i bloggen min til å sy deg kjøkkengardiner,jeg er SÅÅ stolt. (*:!.*)
    Håper året bringer deg masse godhet og glede.
    Klemz.

    SvarSlett
  8. Godt nytt år og takk for videreformidling av tips. Det der tror jeg faktisk håndarbeidskløna meg også kan få til. Gleder meg til å følge bloggen din inn i det nye året.
    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  9. Hei hei :-) Så fint det var i kroken der. Liker så godt den blågrå fargen på det lille skapet ditt, hekleduken, de fine kummene, det gamle bildet, lerkekvistene... Ja alt egentlig ;-)

    SvarSlett
  10. hei,
    takk for at du kontaktet meg. snilt!
    problemet er at jeg har INGEN KNIVER i hele tatt - derfor er det ønskelig med ett sett på 6 stk like ens.....
    men hvilket merke er dine og hvor lange? helt fine og hvite? pris?

    fint om du svarer så kanskje jeg kommer tilbake om jeg bare får tak i noen få....
    alt er bedre enn intet!
    igjen - tusen takk!!!
    klem TOVE

    SvarSlett
  11. hei igjen,
    jeg kjøper de to Skaugumknivene av deg om ok.
    hva blir pris med porto, 30 eller 40 ganger 2, pluss porto... ;-)
    vet du hva de heter de du sparer på, kan det være Helle? tror jeg har sett dem og ja.
    du kan sende meg mer info på toveryei@gmail.com og ikke minst kontonr ditt.
    ha en fin dag.
    klem TOVE

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...