mandag 20. april 2015

Faktisk ferdig med et delprosjekt


Vår tre-timers arbeidsinnsats på den nye boden på loftet resulterte faktisk i at vi kan sette et kryss bak dette delprosjektet. I tillegg er dette gjesterommet, som siden januar har vært midlertidig lager for alt som blei flytta fra boden i første, plutselig klart til å ta imot pinsegjester. I alle fall etter en liten runde med vaskebøtta.


Den lille boden som før var så utrivelig at ganske uredde voksne damer (les: meg) helst ikke gikk inn dit, har blitt et nytt praktisk oppbevaringssted med plass til alt fra den gamle boden og mere til. Jeg hadde egentlig som ambisjon å kvitte meg med minst 10 prosent før jeg flytta tingene inn hit, men tror ikke det blei mer enn ca 10 promille. Trøsten er at jeg rydda ganske bra da jeg flytta det til mellomlagring.

4 kommentarer:

  1. Det ble kjempeflott! Både gjesterommet og boden.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
  2. Dette beviser at det er lurt ¨å ta et før-bilde. Dette kan dere være veldig fornøyd med.

    SvarSlett
  3. Gjesterommet er jo superkoselig! Elsker benken, den var utrolig fin.
    Og boden, med de flotte eskene og orden over alt, wow!
    Ble det kastet noe, eller kom alt til sin rett i den nye boden?

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...