lørdag 28. september 2019

Tegn til aktivitet


Det har ikke blitt gjort så mye på husfronten i det siste, dessverre. Etter at ferien var over i midten av august synes jeg knapt at jeg har vært hjemme, hverken på kveldstid eller i helger. Dermed blir det ikke mye tid til å male eller snekre. Men endelig, denne helga, var det alenehelg og ingenting i kalenderen. Dermed var det mulig å hente fram malingsspann og pensler og starte der jeg slapp sist. Det første jeg prioriterte var å male ferdig vinduskarmene på soverommet. Også bunnlistene er klare, og skal festes på så snart som mulig.

6 kommentarer:

  1. Det er bra hvis den travleste tiden er over, jeg har savnet nyheter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det var hyggelig å høre. :) Det kommer litt flere innlegg nå, håper jeg.

      Slett
  2. Artig med oppdatering. Liker å følge med på prosjektene og vurderingene dere gjør :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er artig å høre at bloggen er interessant for andre enn oss sjøl. :)

      Slett
  3. Herlig å være i gang igjen! Og flink du som kan liste😃

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldigvis var vi to som lista rundt vinduene, jeg har enda ikke begitt meg på forming av endene på bunnlistene alene. Men male - det gjør jeg gjerne alene. :-)

      Slett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...