mandag 18. februar 2019

Soverom i sikte


Det begynner å bli lenge sida vi rev opp golvet på det som tidligere var kontor og soverom, og enda lengre sida vi flytta soverommet vårt opp på loftet. Det er ganske lenge sida vi var og handla det vi trengte for å bygge grunnlaget for nytt  golv også. Nå har vi endelig fått en god start på oppbygginga, med dampsperre mot underlaget og de første åsene på plass. Akkurat denne jobben er lagarbeid, så jeg får ikke jobba videre på egenhånd. I stedet har jeg brukt litt av kvelden på å isolert deleveggen mot kontoret. Det er viktig å holde hjulene litt i gang mens favorittsnekkeren er på jobb i hovedstaden.

4 kommentarer:

  1. Jeg funderte på hvordan isolasjonen skulle legges og så oppdaget jeg de tynne listene nederst på bjelkene. jeg følger med spenning.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er skrudd på ei list under for å utnytte den fulle høyden på bjelkene til isolasjon. Vi har begynt å legge nedi stubbgolvsplater, og snart står vindpapp for tur. Jeg regner med det kommer et innlegg om det om ikke så altfor lenge. :-)

      Slett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...