mandag 20. mars 2017

Skikkelig rydding


Det er hektiske, mange og lange dager på jobb for tida, så da blir det ikke særlig med tid til overs for maling eller snekring. Men litt hekling blir det tid til. Dette prosjektet er et slags ryddeprosjekt. Saken er den at jeg har hatt liggende en stor pose med svensk heklegarn ganske lenge, som har blitt flytta rundt og rundt, og rundt igjen.


Egentlig er filosofien min at man ikke har rydda før tingene er lagt på plass der de egentlig hører hjemme. Og garn, det har man vel egentlig skaffa seg for at man hadde tenkt å skape noe av det. Med andre ord må man først hekle noe av det, f.eks. ei gardinkappe. Deretter må man henge den opp, f.eks. i et vindu på loftet. Da først, har man rydda.

2 kommentarer:

  1. Haha...må le av den, kjenner meg igjen! Nydeleg kappe!!

    SvarSlett
  2. Hehehe! Herlig filosofi!
    Kjempefin kappe, med lekkert, klassisk mønster.
    Jeg har ikke hekla siden Ålesund brant, så jeg er usikker på om jeg fortsatt husker teknikken.

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...