lørdag 27. februar 2016

Den der siste finishen


Noen ganger så tar det litt ekstra tid før man blir helt ferdig med et delprosjekt. Som oftest blir det igjen en liten bit som skal males, eller den klassiske: Listene mangler. I går hadde vi fri begge to, og med litt hjelp fra svigerfar blei vi kvitt noen slike gnagsår. I gangen, for eksempel, var ikke sideveggen i hjørnet under trappa kledd, og det mangla både tak- og golvlister. Nå er alt dette på plass. Litt maling igjen fremdeles, men likevel. 


Døra til spiskammerset mangla også lister både utvendig og innvendig. Utvendig kan man selvsagt påpeke at det mangler et helt kjøkken, men jeg for min del er godt fornøyd med at listverket er på plass.


Innvendig var det kun dette som sto igjen av snekkerarbeid. Nå skal bare karmen males og de siste hyllene monteres, og så kan vi si oss ferdige med spiskammerset. Det skal bli fint!

5 kommentarer:

  1. Det er så deilig når slike ting er strøket fra lista. Jeg skulle ønske at vi ikke hadde noen slike, men så fort jeg får samlet nok innsatsvilje så skal jeg få det unna.

    SvarSlett
  2. Ja det har lett for å være sånn du , at det står en liten bit igjen. det blir veldig fint ! God helg ! Klem

    SvarSlett
  3. tI HI ja sånn blir det ofte
    å så er det jo så fort gjort og fint
    når ein endelig tar tak i det
    elsker grønnfargen på døra:)
    nyt resten av helga
    skjønne Maria:)
    klem Eli:)

    SvarSlett
  4. Så flinke og effektive dere er, blir jo helt supert! Vi skulle gjøre ferdig litt ribbing i andre etasje i helga og montere to dørlister...men så monterte jeg ping-pong nett på kjøkkenbordet....og dermed har vi og våre tre gutter ikke fått gjort noe vettugt i det hele tatt...sukk ;) Pam i Sør

    SvarSlett
  5. Kjenner oss så igjen i det du skriver.. Og deilig når det er gjort!

    Lister er jo prikken over ien. Kjempefine lister, forresten

    Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...