tirsdag 25. oktober 2011

Nesten i mål


Jeg er nesten i mål med Prosjekt Gang: Alle vegger er malt. Alle lister er malt. Golvet er malt. Det eneste jeg ikke har gitt meg i kast med i denne omgangen er taket. Det ser sant å si ut som om det i si tid er malt med ei blanding av diverse restemaling, for det har en ubestemmelig beige farge. Jeg har likevel bestemt meg for å ikke gi meg i kast med akkurat det i denne omgangen. De fleste innbyggerne i denne kommunen har jo uansett øynene festa nærmere golvet enn taket, så det blir neppe lagt merke til med det første.

Hva som gjenstår? Flytte møbler, speil og bilder inn igjen sånn at ny-gangen kan tas i bruk.

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar! Nei, som flere av de andre har du trekt et lodd for lite, men jeg følger med! 2 for å følge, 1 for å være på blogglista = 3 lodd, men det gjorde sikkert ingen ting!
    Kjempefint ble gulvet i oldemorhuset, og selvfølgelig vegger og lister også.
    Kos deg videre, her pakkes det til jul....mmmmm
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Så flott det blir! Skjønner godt at du hopper over taket i denne omgang, det er slitsomt for nakke og armer å male tak. He-he, vi får håpe de som kommer på besøk ikke leser bloggen, ellers er taket det første de må sjekke nå ;o)
    Ha en god kveld!

    - mona

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...