torsdag 4. januar 2018

Godt nytt år!


Dette bildet har jeg fått lov av fotografen til å dele. Hun passerte huset mitt (jepp, det ligger rett ved E6) nyttårsaften kl. 23.30, og har klart å fange nordlyset som strakte seg over himmelen den kvelden. Det ser rett og slett ut som det er vi som slipper ut nordlyset gjennom pipa vår. Heldigvis er det ikke riktig sånn det henger sammen.

Arbeidshverdagen er i gang igjen, og det går mot lysere tider. Jeg har igjen tatt fram lista over små og store prosjekter, og det er mer enn nok å ta tak i i de kommende 361 dagene av 2018. Godt nytt år - vi høres!

14 kommentarer:

  1. Så gøy å få et sånt flott bilde. Det skal bli gøy å følge deg dette året også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det må sies å være en kreativ fotograf. (",) Takk det samme til deg også.

      Slett
  2. For at fint og artig bilde da .
    Gleder meg til å følge deg videre her på bloggen .
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var artig med et sånt bilde. (",) Takk det samme til deg også.

      Slett
  3. Det er et fint hus og alltid koselig å se et godt bevart hus med originalvinduer når vi kjører forbi. Et skikkelig blinkskudd det bildet! Et riktig godt nytt år til dere også.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, Camilla. Stopp en gang dere ser livstegn og har tid, jeg har kaffe/te. (",) Godt nytt år til dere også!

      Slett
  4. For et blinkskudd!

    Vi gleder oss til å følge både blogg og ig i 2018

    Hilsen Elisabeth (og Rune)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? Kjempeartig bilde. (",) Gleder meg til å følge deg/dere også. Hils Rune.

      Slett
  5. Ja, det var litt av et blinkskudd! Nå vet jeg hvor nordlyset bor! Godt nytt år! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi sender ut nordlys i passe mengder fra september til april, sånn omtrent. (",) Godt nytt år til deg også.

      Slett
  6. Wow så stiligt
    håper første uka i 2018
    hav vert god med deg
    klemmer i fleng
    fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har overlevde den første uke med klar margin. Håper det samme for deg. (",)

      Slett
  7. Nurdlyset rett fra pipa, ja da vet vi det ;) Stilig bilde.

    SvarSlett
  8. Ja, nå burde den mer vitenskapelige forklaringa på hvordan nordlys oppstår være motbevist, tenker jeg. (",)

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...