torsdag 27. juli 2017

Småjobbsommer


Jeg har ganske lave ambisjoner i forhold til hva som skal gjøres i huset i løpet av sommerferien. Det blir først og fremst de småjobbene jeg kan klare helt på egenhånd. Og dem er det forsåvidt nok av, alle de der små tingene som blir stående igjen når man er 99 % ferdig med et prosjekt. Da vi lista rundt vinduene på loftsgangen var det for eksempel vanskelig å tilpasse alt uten at det blei noen sprekker her og der.


Jeg har egentlig gitt helt opp å lete i våre lokale byggevareforretninger etter det jeg trenger av litt mer spesielle varer. Linoljekitt har de for eksempel ikke, så det har jeg pleid å bestille på nettet. Men av og til er det litt tungvindt, så jeg var veldig fornøyd (og faktisk litt overraska) da jeg fant linoljekitt på C*** O****n. God å jobbe med var den også.


Nå er de tre karmene klar for maling. Kanskje det blir gjort allerede i dag. Kanskje ikke. 





6 kommentarer:

  1. Så bra at CO har linoljekitt. Har bestilt på nett flere ganger, men nå blir det enklere å få fatt i. Og så flink du er som tar finpussen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mye lettere å få tak i dag. Prismessig er det omtrent det samme tror jeg, men man slipper frakt hvis man alt har ærend forbi en CO. Og som du ser under har B-tema pensler. :)

      Slett
  2. Jeg lette etter svinebustpensler. Ingen av fargehandlene hadde, men B-tema hadde! Kjøpte flere til en rimelig penge. Flott at CO har linoljekitt. Da blir det lettere å få tak i her også.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempetips, det skal jeg se etter neste gang jeg er innom. :)

      Slett
  3. Der satte du meg på en idè, jeg sliter med noen vinduskarmer jeg også :)

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...