mandag 26. juni 2017

Hvem skal bestemme hvor skapet skal stå?


Jeg har fått nytt skap på stua i loftsleiligheta. Skapet kommer helt fra Narvik, der det er en fin bruktbutikk med egen blogg. Det er tre timer unna med bil, men for min del er butikken likevel ganske nærme. Kjæresten pendler nemlig til jobb i Narvik hver uke, og han har attpåtil stasjonsvogn. Kan det klaffe stort bedre når det dukker opp bilde av et så fint skap på butikkens egen blogg?


Jeg trengte egentlig et stort skap til mellomgangen her, men da jeg lanserte formålet satte innkjøperen foten ned. Skapet skulle på stua i leiligheta, og sånn var det med den saken. Jeg gikk med på å bære det opp for å "se hvordan det blei". Og han hadde jo rett. Skapet blir her. I tillegg til å være veldig pent brukt, var det masse plass til glass og porselen som har vært nedpakka ei stund.

3 kommentarer:

  1. Så fint skap, Maria. Og ja, det passer veldig fint der det står..
    Ha en fin kveld,

    Klem, Ida

    SvarSlett
  2. Godt at de engasjerer seg litt mer enn "bare" å være handy disse karene våre :-) Godt valg å bære skapet opp ei trapp!
    Og v e l d i g fint skap
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Kjempefint skap. Jeg syns også jeg finner mye finere ting på bruktbutikker framfor moderne møbelkjeder.

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...