tirsdag 20. juni 2017

Fra sjøsida


Som landkrabbe, oppvokst i en dal, er det sjelden jeg ser mitt eget hus fra sjøsida. Dette bildet, med sjøsprøyt og det hele, tok ei venninne av meg da de passerte med båten forrige helg. Det gir nesten inntrykk av at jeg bor på et veiløst nes, men (dessverre) ligger E6/E8 like bak huset på motsatt side. Nå er jeg som oftest av typen som foretrekker å se ting fra den lyseste sida, så det velger jeg glatt å overse så langt det er mulig. Har noen lyst til å se et mer reelt bilde av virkeligheta, så er det publisert tidligere her.

5 kommentarer:

  1. For et nydelig sted dere har!!

    Klem, Ida

    SvarSlett
  2. wow så flott
    huset deres er så fint
    å for ei strand
    nyt
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Flott hus både inne og ute og nydelig plassering da :-)

    SvarSlett
  4. Veldig begeistra for at du linker til tidligere innlegg, har jo bladd gjennom hele bloggen din, men moro med små tilbakeblikk uansett

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...