lørdag 14. november 2015

Spiskammerset har endelig fått dør


Dette fine dørbladet har jeg hatt stående lagra på loftet så lenge jeg har bodd her, men nå har det endelig kommet til heder og verdighet igjen. Det hører uten tvil til huset, men hvor det har stått før er vanskelig å si. Karmen mangla, så den har vi fått laga hos en lokal dør- og vindusprodusent. Jeg er jo i grunnen for at man skal støtte det lokale næringslivet, men akkurat i dette tilfellet må jeg si at jeg angra litt. Karmen var nemlig ikke klar til levering før mer enn to måneder seinere enn vi hadde avtalt. Sånt kan gjøre enhver idealist litt sur. Men nå er det (nesten) glemt, for resultatet blei veldig bra.

1 kommentar:

  1. Ja det var lang leveringstid for ei karm, men det ble jammen flott resultat når den fine døra kom på plass. Lenge leve idealismen, og god søndag fra Pam i sør

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...