mandag 2. november 2015

Nymalte golv gjør en husmor glad


Det begynner å bli husmor-vennlige overflater på loftsgangen igjen. Her er golvet malt med det første strøket med Antikkgrå, og det er allerede tydelig at det heretter kommer til å bli så mye enklere å sveipe vasketua over golvet ved behov. Det setter særlig en sånn litt slapp husmor som meg pris på.

I kveld kom også det andre strøket på plass. Dermed er det straks bare småarbeid igjen, før gangen kan betegnes som ferdig og klar for møbler. Jeg ser fram til det!

2 kommentarer:

  1. Ti hi ja det er vell ikkje det
    kjekeste jeg gjør heller
    å vaske gulv altså...
    knallfin farge på gulvet
    gler meg til å
    se gangen med møbler
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Åååh, det blir kjempebra! Jeg gleder meg til å se ferdig møblert!

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...