søndag 14. desember 2014

Pakket og klart


Det er ikke så mye vi er i rute med i år - tida har visst forsvunnet mens vi har vært opptatt med andre ting - men omtrent alle julegavene er i alle fall pakka inn. Endel av dem skal sendes i posten, og da er det jo greit å få det gjort innen forsendelsesfristen. Og ettersom fristen er over ei uke før jul har man plutselig dagevis til overs til andre juleforberedelser. Ett hav av tid, ikke sant?

Det litt grove gavepapiret jeg kjøpte allerede i januar (etterjulssalg anbefales) passa godt til den litt røffe veggen på loftet, og en gammel striesekk som dukka opp da vi rydda mørkeloftet. Nesten litt synd å måtte gi dem bort, de er så langt det eneste i huset som peker mot jul dersom man ser bort fra adventsstakene. Men det drypper jo inn en og annen i retur, som legges på pianoet i påvente av at juletreet skal komme i hus, så jeg får kose meg med synet av dem i stedet.

10 kommentarer:

  1. Det så koselig ut og så fint det er med Lerke kvister i melkespannet ditt ! Et hav av tid ... hehh ja jøss ! Jeg dåner snart av panikkjulestria rett og slett ! Fin ny uke til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Så koselige julepakker! Det er noe som står på kalenderen her også! Om litt over en uke er det jammen Juleaften!

    SvarSlett
  3. Så herlig nostalgi innpakning :-) Slike burde egentlig bare ligge under juletreet til pryd :-) Ønsker deg en riktig fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Har grovt papir sjøl i år jeg. Og det jeg bruker er rett og slett kraftpapir som jeg kjøpte lassevis av til skolestart. Altså bokbind. He he... Men det er kule farger da, svart, brunt og gråpapir. Blir kult med et litt fancy pakkebånd. Må si jeg liker det litt grove godt. Kule lysestaker du har laget til adventsstake av. Fint å bruke noe man har og disse var jo råkule. Ønsker det ei god uke.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Synes at man har fått gjordt masse når pakken er kommet i papir,
    her i huset har jeg ca 50 stk å pakke...

    Koselig bilde og nydelige pakker.

    Ha en fin dag,

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  6. Her er mye gjort, men ingen gaver er pakket inn. Nå skal ingen sendes, og så veldig mange er det heller ikke.

    SvarSlett
  7. Heldige du som har kommet så langt med pakkingen....flott nostalgisk bilde....ha en fin tid frem mot jul....

    SvarSlett
  8. Herlig julestemningsbilde. Her er juleforberedelsene i rute får man si. Uansett så kommer jula, ha en fin dag og en fin uke.

    SvarSlett
  9. Får helt vondt i magen når du nevner gaver. Har levert nesten alle gavene til venner og familie, men til mann og fire barn har jeg ikke pakket inn NOE enda, hjelpe meg. Julekvelden på kjerringa og alt det der. Så fint bilde, enkel og vakker julestemning. Klemmer, Pam

    SvarSlett
  10. they have beautifully decorated !!!
    beautiful, christmas wishes angie from Germany

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...