søndag 10. juli 2011

Ovenfra og ned

Av og til kan det være lurt å ta et overblikk over situasjonen. Satelittenes utrettelige kretsing rundt jorda gjør det mulig å få virkelig oversikt. For eksempel på tomta. Da dette bildet blei tatt kunne man blant annet konstatere at:
  • de gamle takplatene fremdeles lå til skrekk og advarsel.
  • skjåtaket absolutt burde vært skifta ut.
  • at bilen gjerne skulle hatt en garasje.
  • at båten ikke fikk kjenne vann denne sommeren heller.
  • det helt klart hadde gjort seg med en platt til hagemøblene.
  • at gresset nok er grønnere hos naboen.
På den andre siden kunne man fornøyd konstatert at det nye hustaket såg pent ut også fra fuglenes perspektiv. Og noe har tross alt skjedd siden den gang: Takplatene er borte, og platten er på plass. Jeg ber om et nytt bilde, takk.

1 kommentar:

  1. Jeg så bare den fantastiske sandstranden og det utrolig blå vannet, jeg :o)
    Artig å ha bilde av eiendommen fra dette perspektivet også.
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Håper innlegget kan være til hjelp når du skal til på restaureringen, vi har omtrent like mange vinduer som skal fikses, ser jeg ;o) Hos oss er det varevinduer i hele 1. etg, og på soverommene i 2. etg. får vi se om klarer oss med enkle vinduer.
    Ha en fortsatt fin kveld!

    klem Mona

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...