mandag 27. juni 2011

Strøkent


Med sommerværet er også årets malesesong introdusert. Eller mer presist sagt: Malesesongen blei offisielt åpna i dag, med første strøk med ny farge på bakdøra.

På høy tid, kan man si, ettersom jobben med veggen ned mot sjøen egentlig starta i fjor. Da hang vi høyt og lavt og fikk malt selve veggen (han) og litt annet småtteri (jeg). Og så, nærmest etter fast mønster, blei det full stopp lenge før sesongslutt. Men det nytter ikke å gråte over spilte malemuligheter, nå er energibeholderen og malingsspannet fylt opp igjen og det er ingen grunn til å slutte før jobben er gjort.

Det kan med andre ord ligge an til et etter-bilde etterhvert.

1 kommentar:

  1. Hjertelig, jeg kjenner meg igjen. Har også kvittet meg meg endel kilo interiørblader efter tiden! Sikkert veeeldig mye penger også, heldigvis har jeg aldri regnet ut noe som helst av det. Jeg må rett og slett ta meg sammen, for som du sier blir det til at man ikke får tid å lese bladene skikkelig. Et nyyydeliiig hus du driver og pusser opp, det blir nok kjempeflott tilslutt. Ta deg god tid! Ha en fin kveld i nord!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...